Jaahas. Otetaanpa katsaus päivän uutisiin.

Järvenpäässä joukkotappelu:
Voi noita poikia. Aina ne on hosumassa. Itse en ole moista harrastanut ainakaan kahteen vuoteen. Minulle riittää nyt vähempikin extreme, niin kuin esimerkiksi ne Oittaan mäkiset ladut.
Hyvä, että kättä pidemmäksi oli veistetty urheiluvempaimia. Mailoillakin saa pahaa jälkeä, mutta minua pelottavat puukot ja pyssyt. Niihin voi törmätä ennemminkin Kontulassa kuin Järvenpäässä.

Tylsää päivää indikoivat huonot uutiset.

Bäkkärit tekevät comebackin:
Mitäs tähän enää lisäisi. Seuraavaksi varmaan listoille palaavat takavuosien hittiyhtyeet: Aqua, Captain Jack... lista jatkuu. Voisin itseasiassa kertoa käytetystä pop-musiikista enemmänkin, mutta aihe saa sappeni hehkumaan ja vereni kiehumaan. Sitä paitsi minulla ei ole siitä mitään uutta kerrottavaa. Money is cheap.

Tämä on jo vanha, mutta menköön nyt. Juuri sinä et kuitenkaan ole lukenut sitä vielä

From fat to fit - Suomalaiset ovat olleet joskus huonossa kunnossa, mutta minä en tiedä siitä mitään koska ikää on vasta reilusti alle varttisata.
Minä ainakin teen osani edistääkseni kaikenpuolista terveyttä. Käytän kaupungin kuntosalia ja latuja. Ostan viiniä ja juustoja, jotta saadaan pidettyä kuntosalit ja ladut yllä. Varsinkin kun minä en maksa kummastakaan mitään.

That's all folks.

Sulo