Hei rakas päiväkirja!
Päiväni alkavat käydä yhä kummallisimmiksi. Tänään olen normaaliin askeettis-opiskelulliseen tapaani ollut sisällä lähes koko päivän. Olen käynyt kaksi kertaa saunassa. Toisen kerran juoksulenkin jälkeen. En ole syönyt kuin pienen lautasellisen oikeaa ruokaa, sen sijaan olen tuhonnut suklaata ja lakritsia niin paljon, että voisi luulla krapulapäiväksi. Juonut kahvia niin paljon, että päässä soi: "50 cups of coffee and you know it's on I move the crowd to the break of break of dawn." Se ysärihippailusta.
Olen myös miettinyt ainakin 14 ja ½ kertaa entistä tyttöystävääni ja heti perään toistellut mielessäni: "naiset on jazzia, ne virtaa ja karkaa." Yritän nyt elää ilman mokomia.


Kertokaapa minulle, mikä mahtipontisten perkele-huutojen tsunami Suomessa hyökkää silloin, kun viinakaupat sulkevat liukuvat tai vedettävät sisäänkäyntinsä? Minä olen kutkutuksesta turta. Haluan heti nähdä, miten kansa reagoi jos alkon kassaneidit lyövät lapun luukulle. Mitä tapahtuu kun viinaa saa vain menemällä ulos baariin tai ravintolaan. Tietenkin itseänikin korpeaa jos en punkkua tarpeen tullen käsiini saa - onkohan minulla vielä kellarissa varastossa?


Sulo