Presidentti%20Urho%20Kekkonen%20seuruein

En ole turhaan mainostanut hiihtoa. Lajista on hyvää vauhtia tulossa tunnustetusti trendikäs laji, mikä ei sinäänsä hetkauta minua, mutta saatta helpottaa minua vielä. Olen vain pikkuriikkisen  kyllästynyt nuorison keskuudessa saamiini kommentteihin harrastuksestani. Ei, minä en ole sekaisin, vaikka pidänkin hiihtämisesä, joten voisitteko pyyhkiä tuon ihmetyksen kasvoiltanne.
Ai miten niin tunnustetusti trendikäs? No doh. Lukaisepas uutta cityä, niin tiedät mikä on sisään.

Muistan että lukion historiankirjassa oli hieno kuva Kekkosesta hiihtämässä. Olisikos kuvan nimi ollut Kekkonen ja hiihtäjät. Jokatapauksessa en löytänyt kuukkeloimalla kuvaa ja saan tyytyö ylläolevaan - vähän heikko laatuisempaan - kuvaan.
Vanhan höperön olisi voinut passitta eläkkeelle hiihtämään jo vähän aikaisemminkin, ettei olisi tarvinnut odottaa siihen asti, kun alkaa pätkimään.


Suksista viis. Salainen ja parrakas sai sähköiset tärinät värähtelemään ylä- ja alapään välillä. Olisikohan minulla mahkuja? En tosin välitä blondeista yhtä paljon kuin bruneista, mutta se ei ole ratkaisevaa.

Salarakas, jos sua kiinnostaa, niin mä voin näyttää sulle mun itse nauhoittamia avisklassikoita ja tarjota siideritkin. Ota yhteyttä.

Rakkain terveisin, Sulo